
Guider
Bærekraftige leveranser
Vi tar sikte på å hjelpe kundene våre med å gjøre langsiktige investeringer i kvalitetsplagg ved å tilby The Classics of Tomorrow: herreklær i premium- og luksussegmentet, like relevant i dag som i morgen. Samtidig oppfordrer vi deg til å pleie og ta vare på plaggene for å maksimere levetiden. Å ta bærekraftige valg stiller dermed høye krav til bevissthet. Hvordan vi forbruker, hvilke varer vi kjøper og hvilke tjenester vi bruker setter avtrykk i ulik grad i ulike deler av kjeden. I dag ser vi det som en selvfølge at leverandører av varer og tjenester har bærekraftspørsmål høyt på agendaen – bærekraft er blitt et såkalt «hygienekrav».
Publisert 29-12-2022
Vi lar vår logistikkpartner kort presentere hva som kjennetegner deres bærekraftsarbeid
Vår vurdering er også at alle etablerte aktører som i dag tilbyr distribusjonstjenester for oss driver målrettet og prioritert arbeid for bærekraftsutvikling. Det er mest vanlig at bærekraftsarbeidet prioriteres etter rekkefølgen; eliminere, redusere og kompensere. Dette betyr at tiltak som eliminerer negative påvirkninger i hovedsak blir fulgt opp. Veivalg og strategiske prioriteringer kan imidlertid variere mellom ulike aktører, ofte styrt av virksomhetenes størrelse, organisering, nettverksstruktur osv.For å hjelpe kundene våre med å gjøre bevisste valg, har vi nedenfor gjort en enkel oppsummering av hvordan vår logistikkpartner jobber med bærekraftspørsmål og miljøaspektet i særdeleshet. Her beskriver de selv hvordan de tenker rundt distribusjonstjenestene sine og hva de mener du bør vite. Vi håper at beskrivelsene og lenkene til videre lesing kan stimulere til ytterligere interesse og bidra til økt bevissthet og hjelper deg ta et standpunkt i denne problemstillingen.
Våre forsendelsesmetoder
Bring: "Vi i Bring tror på fremtiden. Vi fokuserer og investerer stort i vårt miljøarbeid og vår ambisjon om å være et bærekraftig leveranseselskap i Norden. Vi bruker strøm, biogass og HVO som drivstoff og utvikler og tester nye løsninger innen tjenesteutvikling og bærekraftige leveranser. Vårt miljøarbeid tar aldri slutt."Les mer: https://www.bring.no/magasinet/innovasjon-og-barekraft.Tagger:
Hva syntes du om denne artikkelen?
Ingen kommentarer
Vil du fortsette der du var?
Kunderådgivning
Vanlige spørsmål
Svar på de mest vanlige spørsmålene finner du her.
Hverdager besvarer vi ditt mail i løpet av 24 timer.
Personlig stilrådgivning
Vi tilbyr pr i dag personlig stilrådgivning både via digitale og fysiske kundemøter ved vårt hovedkontor i Borås, Sverige.
Dersom du er interessert og vil bestille en tid med vår personal shopper, send en e-post til [email protected], hvor du også spesifiserer om du ønsker et digitalt eller fysisk møte. Vi hører av oss igjen med flere detaljer og forslag på tider.
Våre stilrådgivere ser frem til å hjelpe deg med å oppdatere garderoben din og investere i kvalitetsklær som holder over tid!
Logg inn
Choose your delivery country