





Flere alternativer?
Double Faced Wool Peacoat Black
Finn riktig størrelse
- Modellen på bildet: 189 cm høy, 76 kg, viser 48.
Hvorfor handle hos Care of Carl?
-
Produktbeskrivelse
- Produsert i Portugal.
- Laget av ull.
- To frontlommer.
- Dobbeltspent.
- Materiale:
- 100% ull
- Normal i størrelsen, vi anbefaler at man velger sin vanlige størrelse.
- Modellen på bildet: 189 cm høy, 76 kg, viser 48.
Passform
Produktets artikkelnummer27246512
-
produktets mål
Se hvordan vi tar mål og se størrelsesguide »Mål i cm 48 50 52 Armlengde 48 48 49 Brystvidde 120 128 132 Bunnvidde 120 128 132 Plaggets lengde 74 77 78
-
Vaskeråd & info
-
Om Filippa K
Filippa K ble startet med en målsetting om å utvikle moteriktige plagg med ren design, som det skulle være enkelt å bygge en garderobe rundt, og som design- og kvalitetsmessig skulle produseres i et langsiktig perspektiv. Basert på slike reelle behov tilbyr Filippa K klær for den bevisste mannen.
Varemerket ble grunnlagt i 1993 i Stockholm, av blant andre Filippa Knutsson, som har gitt merket dets navn. Deres første herrekolleksjon ble lansert i 1998 og bygger på varemerkets kjerneverdier stil, enkelhet og kvalitet.
-
Produsentinformasjon
- Navn:
- Filippa K
- Adresse:
- Söder Mälarstrand 65, 9th floor 118 25 Stockholm, Sweden
- Kontakt:
- [email protected]
- Produktets artikkelnummer:
- 27246511r
- EAN/GTIN:
- Produsentens artikkelnummer
- 30554-1433
- Opprinnelsesland:
- Kina
Her ovenfor har vi samlet svar på noen vanlige spørsmål som kan være nyttige. Hvis du har et spesifikt spørsmål om produktsikkerhet, anbefaler vi at du kontakter produsenten direkte.
Filippa K ble startet med en målsetting om å utvikle moteriktige plagg med ren design, som det skulle være enkelt å bygge en garderobe rundt, og som design- og kvalitetsmessig skulle produseres i et langsiktig perspektiv. Basert på slike reelle behov tilbyr Filippa K klær for den bevisste mannen.
Varemerket ble grunnlagt i 1993 i Stockholm, av blant andre Filippa Knutsson, som har gitt merket dets navn. Deres første herrekolleksjon ble lansert i 1998 og bygger på varemerkets kjerneverdier stil, enkelhet og kvalitet.