




Flere alternativer?
Slim Straight Jeans Washed Black
Finn riktig størrelse
Hvorfor handle hos Care of Carl?
-
Produktbeskrivelse
- Laget i økologisk bomull.
- Fem lommer.
- Mørk vask.
- Papirpatch med en logo ved linningen.
- Gylf med knapper.
- Smal
- Normalhøy i livet
- Normale i størrelsen, vi anbefaler at du velger din vanlige størrelse.
Passform
Produktets artikkelnummer27992311
-
produktets mål
Se hvordan vi tar mål og se størrelsesguide »Mål i cm W29 W30 W31 W32 W33 W34 W36 Midjevidde 78 80 82 86 88 90 96 Innerben 82 83 83 84 84 84 84 Lårvidde 54 54 55 58 59 60 64 Knevidde 40 41 41 42 43 44 46 Fotvidde 32 33 33 34 35 36 37
-
Vaskeråd & info
-
Om Filippa K
Filippa K ble startet med en målsetting om å utvikle moteriktige plagg med ren design, som det skulle være enkelt å bygge en garderobe rundt, og som design- og kvalitetsmessig skulle produseres i et langsiktig perspektiv. Basert på slike reelle behov tilbyr Filippa K klær for den bevisste mannen.
Varemerket ble grunnlagt i 1993 i Stockholm, av blant andre Filippa Knutsson, som har gitt merket dets navn. Deres første herrekolleksjon ble lansert i 1998 og bygger på varemerkets kjerneverdier stil, enkelhet og kvalitet.
-
Produsentinformasjon
- Navn:
- Filippa K
- Adresse:
- Söder Mälarstrand 65, 9th floor 118 25 Stockholm, Sweden
- Kontakt:
- [email protected]
- Produktets artikkelnummer:
- 27992311r
- EAN/GTIN:
- Produsentens artikkelnummer
- 30808-0125
- Opprinnelsesland:
- Tyrkia
Her ovenfor har vi samlet svar på noen vanlige spørsmål som kan være nyttige. Hvis du har et spesifikt spørsmål om produktsikkerhet, anbefaler vi at du kontakter produsenten direkte.
Filippa K ble startet med en målsetting om å utvikle moteriktige plagg med ren design, som det skulle være enkelt å bygge en garderobe rundt, og som design- og kvalitetsmessig skulle produseres i et langsiktig perspektiv. Basert på slike reelle behov tilbyr Filippa K klær for den bevisste mannen.
Varemerket ble grunnlagt i 1993 i Stockholm, av blant andre Filippa Knutsson, som har gitt merket dets navn. Deres første herrekolleksjon ble lansert i 1998 og bygger på varemerkets kjerneverdier stil, enkelhet og kvalitet.