




Flere alternativer?
Western Shirt Navy
Finn riktig størrelse
- Modellen på bildet: 190 cm høy, 84 kg, viser 48.
Hvorfor handle hos Care of Carl?
-
Produktbeskrivelse
- Laget i lyocell.
- Turn down-krage.
- To brystlommer med klaff og trykknapp.
- Avslappet
- Normal i størrelsen, vi anbefaler at man velger sin vanlige størrelse.
- Modellen på bildet: 190 cm høy, 84 kg, viser 48.
Passform
Produktets artikkelnummer27985811
-
produktets mål
Se hvordan vi tar mål og se størrelsesguide »Mål i cm 46 48 50 52 Skjortearmlengde 92 93 94 94 Brystvidde 118 122 126 130 Midjevidde 116 120 124 126 Plaggets lengde 76 77 78 78
-
Vaskeråd & info
-
Om Filippa K
Filippa K ble startet med en målsetting om å utvikle moteriktige plagg med ren design, som det skulle være enkelt å bygge en garderobe rundt, og som design- og kvalitetsmessig skulle produseres i et langsiktig perspektiv. Basert på slike reelle behov tilbyr Filippa K klær for den bevisste mannen.
Varemerket ble grunnlagt i 1993 i Stockholm, av blant andre Filippa Knutsson, som har gitt merket dets navn. Deres første herrekolleksjon ble lansert i 1998 og bygger på varemerkets kjerneverdier stil, enkelhet og kvalitet.
-
Produsentinformasjon
- Navn:
- Filippa K
- Adresse:
- Söder Mälarstrand 65, 9th floor 118 25 Stockholm, Sweden
- Kontakt:
- [email protected]
- Produktets artikkelnummer:
- 27985811r
- EAN/GTIN:
- Produsentens artikkelnummer
- 31577-2830
- Opprinnelsesland:
- Tyrkia
Her ovenfor har vi samlet svar på noen vanlige spørsmål som kan være nyttige. Hvis du har et spesifikt spørsmål om produktsikkerhet, anbefaler vi at du kontakter produsenten direkte.
Filippa K ble startet med en målsetting om å utvikle moteriktige plagg med ren design, som det skulle være enkelt å bygge en garderobe rundt, og som design- og kvalitetsmessig skulle produseres i et langsiktig perspektiv. Basert på slike reelle behov tilbyr Filippa K klær for den bevisste mannen.
Varemerket ble grunnlagt i 1993 i Stockholm, av blant andre Filippa Knutsson, som har gitt merket dets navn. Deres første herrekolleksjon ble lansert i 1998 og bygger på varemerkets kjerneverdier stil, enkelhet og kvalitet.