Vi har alltid fri frakt på alle bestillinger over 399,- som leveres til postens utleveringssteder. Bestillinger under 399,- belastes med en fraktavgift på kroner 49,-. Man betaler alltid kun summen man ser i kassen når kjøpet gjennomføres, ingen ekstra kostander tilkommer, hverken tollavgifter eller andre avgifter. Eventuelle andre avgifter som toll mm, betales alltid av Care of Carl.
*Gjelder bestillinger til postnummer der denne tjenesten er tilgjengelig, se de aktuelle fraktalternativene på respektive postnummer i kassen der du finner dine fraktalternativ på ditt/mottakerens postnummer.
For å hjelpe kundene våre med å gjøre bevisste valg, har vi nedenfor gjort en enkel oppsummering av hvordan vår logistikkpartner jobber med bærekraftspørsmål og miljøaspektet i særdeleshet. Her beskriver de selv hvordan de tenker rundt distribusjonstjenestene sine og hva de mener du bør vite. Vi håper at beskrivelsene og lenkene til videre lesing kan stimulere til ytterligere interesse og bidra til økt bevissthet og hjelper deg ta et standpunkt i denne problemstillingen. Les mer.
Det er alltid 14 dagers åpent kjøp, regnes fra den dagen da pakken hentes ut (returrett gjelder ikke undertøy, hudpleieprodukter, parfyme og lignende der forseglingen er brutt). Vi står alltid for returfrakten ved alle returer uansett årsak; dersom du har angret kjøpet, ikke er fornøyd med kjøpet eller bare vil ha en annen farge eller størrelse. Returpapirene ligger alltid med i pakken fra oss. Retur kan registreres digitalt via "Min side".
*I forbindelse med kjøp av gaver har vi mulighet til å forlenge tiden for åpent kjøp slik at gaver kan returneres senere enn den vanlige tidsfristen på 14 dager. Ta i så fall kontakt med oss så noterer vi dette i våre system slik at gaven kan returneres senere dersom det skulle være behov for det (under forlenget returrett i forbindelse med julehandelen behøver man ikke kontakte oss da vi automatisk har forlenget åpent kjøp i den perioden).
Alle bestillinger sendes med Bring og leveres normalt i løpet av 1-4 hverdager (leveringstiden styres av postnummer/hvor i landet man bor). I kassen ser du hvilke leveringsalternativ som er valgbare på ditt postnummer. Du kan også selv endre valg av utleveringssted i kassen dersom du ønsker det. Normalt sendes alle pakker til nærmeste utleveringssted, alternativt postens pakkeboks, der du henter pakken dersom annet ikke framgår eller du selv gjør andre valg i kassen (som for eksempel valg av hjemlevering). Samme dag som pakken ankommer ditt utleveringssted/din nærmeste pakkeboks mottar du en hentemelding via SMS/e-post, alternativt en melding i postens app. Har du valgt hjemlevering vil du bli kontaktet av Bring før levering skjer. Visse forsinkelser kan forekomme på leveranser i visse perioder, for eksempel under kampanjeperioder eller perioder som jul/nyttår. Følg gjerne med på transportørens hjemmeside for mer detaljert informasjon, https://www.posten.no/ eller via sporingslinken du alltid får fra oss så snart pakken er sendt herfra og der du selv kan følge pakken du har bestilt.
Svar på de mest vanlige spørsmålene finner du her.
Hverdager besvarer vi ditt mail i løpet av 24 timer.