
THE COLLECTIVE - VÅRT LOJALITETSPROGRAM
Velkommen til Care of Carl – et sted, hvor tidløs stil møter et moderne medlemskap. The Collective er for deg som verdsetter kvalitet, holdbarhet og personlig service. Jo mer
du investerer i din stil, desto mer får du tilbake gjennom fordeler, tilbud og skreddersydd inspirasjon.
Via The Collective tilbyr vi ekstra verdi til våre mest lojale kunder, basert på årlig kjøpsvolum.
Jo mer du handler, desto mer låser du opp – prosentvis tilbakebetaling på alle kjøp, prioritert tilgang til våre salg, unike varemerkesamarbeider, kundeservice og personlig stilrådgivning.
Du er nå utvalgt som en av få kunder som får tilgang til medlemsprogrammet under en testperiode på tre måneder. Noter at programmet er noe begrenset i testperioden men nedenfor følger de fordelene du har tilgang til i dag samt de mulighetene som er tilgjengelige hvis du låser opp de neste nivåene ved gitte kjøpsvolumer.
Vårt lojalitetsprogram gjelder for deg som velger å være aktivt medlem og dermed samtykker i å motta våre utsendelser. Nedenfor kan du spesifisere i hvilken grad du ønsker å motta disse, og du har alltid mulighet til å endre dine preferanser om nødvendig.
Platinum

(40tkr+/år)
15% tilbakebetaling på dine kjøp*
Kostnadsfrie rådgivningstjenester
Eksklusive tilbud og prioritert tilgang til våre salg
Alltid fri hjem-/ekspresslevering**
1 kostnadsfri Care Service/år
*Villkor: Tilbakebetalingen gjelder ikke ved kjøp av salgsvarer, Pre-Owned-artikler eller gavekort. Beløpet fra disse kjøpene vil likevel bli lagt til din totalvolum og dermed hjelpe deg oppover i medlemsnivåene.
**Denne fordelen er delvis begrenset i testperioden.
Gold

(30tkr+/år)
12,5% tilbakebetaling på dine kjøp*
Kostnadsfrie rådgivningstjenester
Eksklusive tilbud og prioritert tilgang til våre salg
1 gratis ekspress- samt 1 gratis hjemlevering/år**
Care Services til selvkost
*Villkor: Tilbakebetalingen gjelder ikke ved kjøp av salgsvarer, Pre-Owned-artikler eller gavekort. Beløpet fra disse kjøpene vil likevel bli lagt til din totalvolum og dermed hjelpe deg oppover i medlemsnivåene.
**Denne fordelen er delvis begrenset i testperioden.
Silver

(20tkr+/år)
10% tilbakebetaling på dine kjøp*
Kostnadsfrie rådgivningstjenester
Eksklusive tilbud og prioritert tilgang til våre salg
1 gratis hjemleveing/år**
Care Services til selvkost
*Villkor: Tilbakebetalingen gjelder ikke ved kjøp av salgsvarer, Pre-Owned-artikler eller gavekort. Beløpet fra disse kjøpene vil likevel bli lagt til din totalvolum og dermed hjelpe deg oppover i medlemsnivåene.
**Denne fordelen er delvis begrenset i testperioden.
Bronze

(10tkr+/år)
7,5% tilbakebetaling på dine kjøp*
Kostnadsfrie rådgivningstjenester
Eksklusive tilbud og prioritert tilgang til våre salg
*Villkor: Tilbakebetalingen gjelder ikke ved kjøp av salgsvarer, Pre-Owned-artikler eller gavekort. Beløpet fra disse kjøpene vil likevel bli lagt til din totalvolum og dermed hjelpe deg oppover i medlemsnivåene.
Standard

(Member)
5% tilbakebetaling på dine kjøp*
Flere kostnadsfrie fraktalternativer samt gratis returer**
Kostnadsfrie rådgivningstjenester
Eksklusive tilbud og prioritert tilgang til våre salg
*Villkor: Tilbakebetalingen gjelder ikke ved kjøp av salgsvarer, Pre-Owned-artikler eller gavekort. Beløpet fra disse kjøpene vil likevel bli lagt til din totalvolum og dermed hjelpe deg oppover i medlemsnivåene.
**Denne fordelen er delvis begrenset i testperioden.
Non member

(No email consent)
Kostnadsfri levering
Ingen fri retur (49nok)
Tillgang til stilrådgivning
Vanlige spørsmål
-
Hva er The Collective?
The Collective er Care of Carls lojalitetsprogram. Hvert kjøp du gjør tar deg et steg nærmere nye fordeler. Basert på ditt årlige kjøpsvolum blir du plassert i en av våre medlemsnivåer.
-
Hvordan fungerer tilbakebetalingen?
Hos The Collective belønner vi langsiktige beslutninger og stilbevisste valg. Derfor tilbyr vi en tilbakebetalingsmodell som gir deg merverdi – uten at det går på bekostning av kvaliteten. Etter hvert kjøp får du en prosentvis tilbakebetaling, basert på beløpet du beholdt varer for*. I stedet for en tradisjonell rabatt får du et tilgodebeløp satt inn på din kundekonto som kan brukes på kommende kjøp av produkter så vel som de tjenester vi tilbyr. Jo høyere medlemsnivå i The Collective, desto større tilbakebetaling.
Eksempel: Dersom du handler for kr 5 000 og ditt nivå gir 10% tilbakebetaling, får du kr 500 som du kan benytte ved en senere anledning når du handler noe hos oss.
Slik fungerer det:
- For hvert kjøp du gjør, får du tilbake en prosentdel av kjøpesummen som et tilgodehavende.
- Beløpet vil være synlig på Mine Sider 45 dager etter sluttført bestilling (når returperioden og tidspunktet for håndtering av returen er passert).
- Du velger selv når du vil bruke ditt tilgodehavende, men det utløper 3 år etter innsettelse.
*Tilbakebetalingen gjelder ikke ved kjøp av salgsvarer eller Pre-owned-artikler. Beløpet fra disse kjøpene vil imidlertid også bli lagt til det totale volumet ditt, og dermed hjelpe deg med å klatre på medlemsstigen. Det innsatte beløpet baseres på summen av de varer du beholder, eventuelle returer inkluderes dermed ikke. Merk at kjøp av gavekort ikke inkluderes i programmet og regnes derfor ikke med i ditt samlede volum.
-
Hvordan kvalifiserer jeg meg for mitt nivå i The Collective?
For å bli medlem i The Collective må du ha en konto hos Care of Carl. Nye medlemmer starter automatisk på vårt første nivå inntil de har gjennomført sitt første kjøp, og oppgraderes deretter basert på kjøpsvolumet. Ditt medlemsnivå beregnes deretter daglig ut fra hvor mye du handler for og beholder over en rullende 12 månedersperiode. Ditt medlemsnivå kan imidlertid når som helst oppgraderes i denne perioden. Poeng for en spesifikk ordre tildeles 30 dager etter at kjøpet er gjennomført. Du finner en oversikt over alle medlemsnivåer og tilhørende fordeler på Mine Sider.
-
Hvor lenge beholder jeg mitt nivå i The Collective?
Hvis du ikke oppgraderes i løpet av testperioden, beholder du ditt nåværende nivå frem til slutten av testperioden. Når du når neste nivå basert på kjøpsvolumet ditt (etter at returperioden er utløpt),uppgraderes du automatisk.
-
Er en konto det samme som et medlemskap i The Collective?
Nei. En konto hos Care of Carl innebærer at vi sparer din ordrehistorikk, leveringsinformasjon og eventuelle preferanser – men det gjør deg ikke automatisk til medlem i The Collective.
For å aktivere ditt medlemskap behøver du å endre dine nyhetsbrevsinnstillinger under fliken ”The Collective” på Mine Sider. Hvis du oppretter en konto for første gangen kan du også velge å bli medlem direkte ved å takke ja til nyhetsbrev ved registreringen.
-
Kan jag pause eller avslutte mitt medlemskap?
Det er ikke mulig å pause et medlemskap, men du kan når som helst avslutte det ved å takke nei til nyhetsbrevene. Du sier da opp medlemskapet ditt med tilhørende fordeler samtidig som at du i fremtiden vil få en returavgift på kr 49,-.
-
Hvorfor har jeg ikke fått mine poeng til tross for at jeg har lagt en bestilling?
Poengene tildeles først når din bestilling er betalt og returretten samt tidspunktet for håndtering av returer har passert. Det kan derfor ta opptil 45 dager etter kjøpet før poengene vises og en tilbakebetaling er tilgjengelig på din kundekonto. Hvis du returnerer en vare eller mottar tilbakebetaling, vil de tilsvarende poengene bli trukket fra saldoen din.
-
Hvordan ser jeg hvilket nivå jeg har og hvor mange poeng jeg har?
Ditt nåværende nivå er synlig i Mine Sider under fliken «Kundeprofil», men under testperioden kan du dessverre ikke se dine poeng. Dine opptjente poeng vises på samme side. Husk at nivået er basert på det totale antallet poeng – jo mer du engasjerer deg, desto flere fordeler får du.