




Flere alternativer?
Appleton Knitted Polo Tawny Brown
Finn riktig størrelse
- Modellen på bildet: 190 cm høy, 84 kg, viser M.
Hvorfor handle hos Care of Carl?
-
Produktbeskrivelse
- Laget i bomull.
- Skjulte knepping.
- Bred ribbkant nederst på plagget.
- Normal i størrelsen, vi anbefaler at man velger sin vanlige størrelse.
- Modellen på bildet: 190 cm høy, 84 kg, viser M.
Passform
Produktets artikkelnummer28261112
-
produktets mål
Se hvordan vi tar mål og se størrelsesguide »Mål i cm S M L XL Armlengde 50 50 51 51 Brystvidde 94 104 108 112 Bunnvidde 82 84 90 96 Plaggets lengde 62 65 66 67
-
Vaskeråd & info
-
Om Tiger of Sweden
Det svenske varemerket Tiger of Sweden, grunnlagt i 1903, har en visjon om å kle menn og kvinner i plagg som oppmuntrer til selvtillit og personlig stil. Helt siden starten har varemerket vært preget av en stolt skreddertradisjon og nøye utført håndverk der fokus ligger på snitt, form og material. Varemerkets grunnverdier er bygget opp rundt kultur, kreativitet og håndverk og målet er konstant utvikling av både design, kvalitet og intellektuelle verdier. -
Levering og retur
- Fri frakt på bestillinger over 399,-
- Rask levering – vanligvis innen 1–3 virkedager
- Sporbar levering med Bring hele veien
- Fri retur – med returetikett inkludert i pakken
- 14 dagers åpent kjøp – prøv varen hjemme i ro og mak
Vi ønsker at hvert kjøp hos Care of Carl skal være en smidig og trygg opplevelse.
Returer håndteres enkelt via vår returløsning eller med hjelp fra vårt kundeserviceteam.
-
Produsentinformasjon
- Navn:
- Tiger of Sweden AB
- Adresse:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- customerservice@tigerofsweden.com
- Produktets artikkelnummer:
- 28261111r
- EAN/GTIN:
- Produsentens artikkelnummer
- 112044-1R6
- Opprinnelsesland:
- Kina
Her ovenfor har vi samlet svar på noen vanlige spørsmål som kan være nyttige. Hvis du har et spesifikt spørsmål om produktsikkerhet, anbefaler vi at du kontakter produsenten direkte.
Det svenske varemerket Tiger of Sweden, grunnlagt i 1903, har en visjon om å kle menn og kvinner i plagg som oppmuntrer til selvtillit og personlig stil. Helt siden starten har varemerket vært preget av en stolt skreddertradisjon og nøye utført håndverk der fokus ligger på snitt, form og material. Varemerkets grunnverdier er bygget opp rundt kultur, kreativitet og håndverk og målet er konstant utvikling av både design, kvalitet og intellektuelle verdier.