






Flere alternativer?
Des Jeans Ripen Blue
Også tilgjengelig som Pre-Owned från 999,- (W29L30)
Finn riktig størrelse
Hvorfor handle hos Care of Carl?
-
Produktbeskrivelse
- Laget i bomull og elastan.
- Fem lommer.
- Papirpatch med en logo ved linningen.
- Stoffpatch med en logo foran.
- Mørk vask.
- Gylf med glidelås.
- Avsmalnende
- Normalhøy i livet
- Normale i størrelsen, vi anbefaler at du velger din vanlige størrelse.
Passform
Produktets artikkelnummer26280311
-
produktets mål
Se hvordan vi tar mål og se størrelsesguide »Mål i cm W29 L30 W30 L30 W31 L30 W32 L30 W33 L30 W34 L30 W28 L32 W29 L32 W30 L32 W31 L32 W32 L32 W33 L32 W34 L32 W36 L32 W31 L34 W32 L34 W33 L34 W34 L34 W36 L34 Midjevidde 76 82 83 85 88 88 76 78 80 82 84 85 90 96 82 83 85 86 94 Innerben 74 75 75 75 75 75 79 79 79 79 79 79 79 79 83 83 83 83 85 Lårvidde 56 57 58 60 62 63 56 56 58 58 59 60 63 65 58 60 63 64 66 Knevidde 40 41 41 43 44 45 40 41 41 42 44 44 45 46 42 43 45 45 47 Fotvidde 38 38 38 39 40 41 37 38 38 39 39 39 41 42 38 39 40 41 42
-
Vaskeråd & info
-
Om Tiger of Sweden
Det svenske varemerket Tiger of Sweden, grunnlagt i 1903, har en visjon om å kle menn og kvinner i plagg som oppmuntrer til selvtillit og personlig stil. Helt siden starten har varemerket vært preget av en stolt skreddertradisjon og nøye utført håndverk der fokus ligger på snitt, form og material. Varemerkets grunnverdier er bygget opp rundt kultur, kreativitet og håndverk og målet er konstant utvikling av både design, kvalitet og intellektuelle verdier. -
Produsentinformasjon
- Navn:
- Tiger of Sweden AB
- Adresse:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Produktets artikkelnummer:
- 26280311r
- EAN/GTIN:
- Produsentens artikkelnummer
- T66885002Z-209
- Opprinnelsesland:
- Tunisia
Her ovenfor har vi samlet svar på noen vanlige spørsmål som kan være nyttige. Hvis du har et spesifikt spørsmål om produktsikkerhet, anbefaler vi at du kontakter produsenten direkte.
Det svenske varemerket Tiger of Sweden, grunnlagt i 1903, har en visjon om å kle menn og kvinner i plagg som oppmuntrer til selvtillit og personlig stil. Helt siden starten har varemerket vært preget av en stolt skreddertradisjon og nøye utført håndverk der fokus ligger på snitt, form og material. Varemerkets grunnverdier er bygget opp rundt kultur, kreativitet og håndverk og målet er konstant utvikling av både design, kvalitet og intellektuelle verdier.