




Flere alternativer?
Thulin Tuxedo Trouser Black
Finn riktig størrelse
- Modellen på bildet er 189 cm høy, veier 76 kg og viser her størrelse 48.
Hvorfor handle hos Care of Carl?
-
Produktbeskrivelse
- Smal
- Normale i størrelsen, vi anbefaler at du velger din vanlige størrelse.
- Modellen på bildet er 189 cm høy, veier 76 kg og viser her størrelse 48.
• Laget i i ull.
• Press og gylf med glidelås.
• To frontlommer og to passpolerte baklommer.
• Seks beltehemper.
• Innfelte bånd i sateng.Passform
Produktets artikkelnummer23960311
-
produktets mål
Se hvordan vi tar mål og se størrelsesguide »Mål i cm 44 46 48 50 52 54 56 Midje 77 81 86 88 93 98 100 Innerben 82 83 85 86 87 87 89 Lårvidde 56 60 64 66 68 72 72 Knevidde 39 42 44 44 46 47 48 Fotvidde 34 34 34 36 36 36 36
-
Vaskeråd & info
-
Omtaler
2(1 Vurdering)(0)(0)(0)(1)(0)
-
Om Tiger of Sweden
Det svenske varemerket Tiger of Sweden, grunnlagt i 1903, har en visjon om å kle menn og kvinner i plagg som oppmuntrer til selvtillit og personlig stil. Helt siden starten har varemerket vært preget av en stolt skreddertradisjon og nøye utført håndverk der fokus ligger på snitt, form og material. Varemerkets grunnverdier er bygget opp rundt kultur, kreativitet og håndverk og målet er konstant utvikling av både design, kvalitet og intellektuelle verdier. -
Produsentinformasjon
- Navn:
- Tiger of Sweden AB
- Adresse:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Produktets artikkelnummer:
- 23960311r
- EAN/GTIN:
- Produsentens artikkelnummer
- T71794004Z-050
- Opprinnelsesland:
- Romania
Her ovenfor har vi samlet svar på noen vanlige spørsmål som kan være nyttige. Hvis du har et spesifikt spørsmål om produktsikkerhet, anbefaler vi at du kontakter produsenten direkte.
Det svenske varemerket Tiger of Sweden, grunnlagt i 1903, har en visjon om å kle menn og kvinner i plagg som oppmuntrer til selvtillit og personlig stil. Helt siden starten har varemerket vært preget av en stolt skreddertradisjon og nøye utført håndverk der fokus ligger på snitt, form og material. Varemerkets grunnverdier er bygget opp rundt kultur, kreativitet og håndverk og målet er konstant utvikling av både design, kvalitet og intellektuelle verdier.