

Jeans i modellen Standard Jeans fra danske Sunflower. Varemerkets designere består av et Københavnbasert team som fokuserer på å skape klær i moderne stil, av kvalitetsmaterialer og som har en håndlaget finish.
• Laget av italiensk 13,5 oz økologisk bomullsblanding.
• GOTS-sertifisert bomull.
• Resirkulerte metalldetaljer.
• Gylf med knapper.
• To frontlommer og to baklommer.
• Skinnpatch med logo bak ved linningen.
Passform
• Rett passform.
• Normal benvidde, fotvidde 40 cm i størrelse W32.
• Normal i størrelsen, vi anbefaler at du velger din vanlige størrelse.
• Modellen på bildet er 189 cm høy, veier 76 kg og viser her størrelse W32.
Mål i cm | W29 L32 | W30 L32 | W31 L32 | W32 L32 | W33 L32 | W34 L32 | W36 L32 |
Midjevidde | 76 | 78 | 80 | 82 | 84 | 86 | 90 |
Innerben | 83 | 83 | 83 | 83 | 83 | 83 | 84 |
Lårvidde | 60 | 60 | 62 | 63 | 65 | 66 | 70 |
Knevidde | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 52 |
Fotvidde | 38 | 40 | 40 | 40 | 42 | 43 | 44 |
La oss få presentere Sunflower - det danske varemerket tatt fram til menn som ønsker å se på på klær på en ny måte og er lei av stadig endrede trender. Oppdag tidsriktige hverdagsplagg som binder en diskré og intelligent design sammen med en gjennomgående respekt for skredderkunsten og dennes tradisjoner.
Plaggene som går under etiketten Sunflower er designet av et kollektiv i København, en gruppe eksperter på herreklær med felles mål og visjon. Hvordan kommer da solsikken inn i bildet? Jo, den symboliserer en lengsel etter noe mer holdbart, som også er varemerkets visjon.
La oss få presentere Sunflower - det danske varemerket tatt fram til menn som ønsker å se på på klær på en ny måte og er lei av stadig endrede trender. Oppdag tidsriktige hverdagsplagg som binder en diskré og intelligent design sammen med en gjennomgående respekt for skredderkunsten og dennes tradisjoner.
Plaggene som går under etiketten Sunflower er designet av et kollektiv i København, en gruppe eksperter på herreklær med felles mål og visjon. Hvordan kommer da solsikken inn i bildet? Jo, den symboliserer en lengsel etter noe mer holdbart, som også er varemerkets visjon.