

Flere alternativer?
3-Pack Cotton Boxer Shorts White/Black/Grey
Hvorfor handle hos Care of Carl?
-
Produktbeskrivelse
- Laget i bomull og elastan.
- Elastikk i midjen med logo.
- Åpen gylf.
Produktets artikkelnummer27964511
-
produktets mål
Se hvordan vi tar mål og se størrelsesguide »Mål i cm S M L XL Midje 68 72 80 86 Ytterben 7,5 7,5 8 8 Innerben 34 35 37 38
-
Vaskeråd & info
-
Om Calvin Klein
Motehuset Calvin Klein ble grunnlagt i 1968 i New York, av Bronx-fødte Calvin Klein. Med hjelp fra barndomsvennen Barry Schwartz lyktes Klein med å skaffe til veie tilstrekkelig kapital til å starte et varemerke, og reisen hadde begynt. Ved hjelp av iøynefallende markedsføringskampanjer oppnådde merket tidlig kundenes anerkjennelse. Kampanjene revolusjonerte blant annet synet på undertøy for menn og ga plaggene status som attraktive produkter, i motsetning til tidligere, da de kun ble oppfattet som plagg med en praktisk funksjon.
-
Levering og retur
- Fri frakt på bestillinger over 399,-
- Rask levering – vanligvis innen 1–3 virkedager
- Sporbar levering med Bring hele veien
- Fri retur – med returetikett inkludert i pakken
- 14 dagers åpent kjøp – prøv varen hjemme i ro og mak
Vi ønsker at hvert kjøp hos Care of Carl skal være en smidig og trygg opplevelse.
Returer håndteres enkelt via vår returløsning eller med hjelp fra vårt kundeserviceteam.
-
Produsentinformasjon
- Navn:
- Calvin Klein Europe B.V.
- Adresse:
- Danzigerkade 165, 1013 AP Amsterdam, The Netherlands
- Kontakt:
- CKNordic@CK.com
- Produktets artikkelnummer:
- 27964511r
- EAN/GTIN:
- Produsentens artikkelnummer
- NB4267-MP1
- Opprinnelsesland:
- India
Her ovenfor har vi samlet svar på noen vanlige spørsmål som kan være nyttige. Hvis du har et spesifikt spørsmål om produktsikkerhet, anbefaler vi at du kontakter produsenten direkte.
Motehuset Calvin Klein ble grunnlagt i 1968 i New York, av Bronx-fødte Calvin Klein. Med hjelp fra barndomsvennen Barry Schwartz lyktes Klein med å skaffe til veie tilstrekkelig kapital til å starte et varemerke, og reisen hadde begynt. Ved hjelp av iøynefallende markedsføringskampanjer oppnådde merket tidlig kundenes anerkjennelse. Kampanjene revolusjonerte blant annet synet på undertøy for menn og ga plaggene status som attraktive produkter, i motsetning til tidligere, da de kun ble oppfattet som plagg med en praktisk funksjon.