




Flere alternativer?
3-Pack Cotton Crew Neck T-Shirt White/Black/Grey
Finn riktig størrelse
- Modellen på bildet: 190 cm høy, 84 kg, viser M.
Hvorfor handle hos Care of Carl?
-
Produktbeskrivelse
- Laget i bomull.
- Rund hals.
- Brodert logo nederst på plagget.
- Smal
- Normal i størrelsen, vi anbefaler at man velger sin vanlige størrelse.
- Modellen på bildet: 190 cm høy, 84 kg, viser M.
Passform
Produktets artikkelnummer27963511
-
produktets mål
Se hvordan vi tar mål og se størrelsesguide »Mål i cm S M L XL Brystvidde 86 100 108 116 Bunnvidde 88 102 110 120 Plaggets lengde 73 75 76 77
-
Vaskeråd & info
-
Om Calvin Klein
Motehuset Calvin Klein ble grunnlagt i 1968 i New York, av Bronx-fødte Calvin Klein. Med hjelp fra barndomsvennen Barry Schwartz lyktes Klein med å skaffe til veie tilstrekkelig kapital til å starte et varemerke, og reisen hadde begynt. Ved hjelp av iøynefallende markedsføringskampanjer oppnådde merket tidlig kundenes anerkjennelse. Kampanjene revolusjonerte blant annet synet på undertøy for menn og ga plaggene status som attraktive produkter, i motsetning til tidligere, da de kun ble oppfattet som plagg med en praktisk funksjon.
-
Produsentinformasjon
- Navn:
- Calvin Klein Europe B.V.
- Adresse:
- Danzigerkade 165, 1013 AP Amsterdam, The Netherlands
- Kontakt:
- [email protected]
- Produktets artikkelnummer:
- 27963511r
- EAN/GTIN:
- Produsentens artikkelnummer
- NB4051-MP1
- Opprinnelsesland:
- Bangladesh
Her ovenfor har vi samlet svar på noen vanlige spørsmål som kan være nyttige. Hvis du har et spesifikt spørsmål om produktsikkerhet, anbefaler vi at du kontakter produsenten direkte.
Motehuset Calvin Klein ble grunnlagt i 1968 i New York, av Bronx-fødte Calvin Klein. Med hjelp fra barndomsvennen Barry Schwartz lyktes Klein med å skaffe til veie tilstrekkelig kapital til å starte et varemerke, og reisen hadde begynt. Ved hjelp av iøynefallende markedsføringskampanjer oppnådde merket tidlig kundenes anerkjennelse. Kampanjene revolusjonerte blant annet synet på undertøy for menn og ga plaggene status som attraktive produkter, i motsetning til tidligere, da de kun ble oppfattet som plagg med en praktisk funksjon.