





Flere alternativer?
Eelis Harrington Jacket Beige Grey
Finn riktig størrelse
- Modellen på bildet: 190 cm høy, 84 kg, viser M.
Hvorfor handle hos Care of Carl?
-
Produktbeskrivelse
- Laget i økologisk bomull.
- Fôr i viskose.
- Stripete ermefôring.
- To passpolerte frontlommer.
- En innerlomme.
- Metallplate med en gravert logo bak nakken.
- Lukkes med en toveis glidelås.
- Materiale:
- Yttermateriale: 100% økologisk bomull
- Yttermateriale 2: 98% økologisk bomull, 2% elastan
- Fór: 100% viskose
- Armfór: 50% acetat, 50% viskose.
- Rett
- Normal i størrelsen, vi anbefaler at man velger sin vanlige størrelse.
- Modellen på bildet: 190 cm høy, 84 kg, viser M.
Passform
Produktets artikkelnummer28259613
-
produktets mål
Se hvordan vi tar mål og se størrelsesguide »Mål i cm M L XL Armlengde 47 47 48 Brystvidde 114 118 128 Bunnvidde 114 116 126 Plaggets lengde 65 67 71
-
Vaskeråd & info
-
Om Tiger of Sweden
Det svenske varemerket Tiger of Sweden, grunnlagt i 1903, har en visjon om å kle menn og kvinner i plagg som oppmuntrer til selvtillit og personlig stil. Helt siden starten har varemerket vært preget av en stolt skreddertradisjon og nøye utført håndverk der fokus ligger på snitt, form og material. Varemerkets grunnverdier er bygget opp rundt kultur, kreativitet og håndverk og målet er konstant utvikling av både design, kvalitet og intellektuelle verdier. -
Produsentinformasjon
- Navn:
- Tiger of Sweden AB
- Adresse:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Produktets artikkelnummer:
- 28259611r
- EAN/GTIN:
- Produsentens artikkelnummer
- 112193-07G
- Opprinnelsesland:
- Romania
Her ovenfor har vi samlet svar på noen vanlige spørsmål som kan være nyttige. Hvis du har et spesifikt spørsmål om produktsikkerhet, anbefaler vi at du kontakter produsenten direkte.
Det svenske varemerket Tiger of Sweden, grunnlagt i 1903, har en visjon om å kle menn og kvinner i plagg som oppmuntrer til selvtillit og personlig stil. Helt siden starten har varemerket vært preget av en stolt skreddertradisjon og nøye utført håndverk der fokus ligger på snitt, form og material. Varemerkets grunnverdier er bygget opp rundt kultur, kreativitet og håndverk og målet er konstant utvikling av både design, kvalitet og intellektuelle verdier.