


Flere alternativer?
Helmi Leather 3,5 cm Belt Brown
Finn riktig størrelse
Beltestørrelsen angir lengden fra spennen til midterste hull. Mål midjen og velg et belte som er 5–10 cm lengre enn målet. Unngå størrelser som nøyaktig samsvarer med midjen for å gi rom for justering. Se tabellen for en omtrentlig omregning fra bukselengde til beltestørrelse.
Buksestørrelse | W29-30/46 | W31-32/48 | W33-34/50 | W36/52 | W38-40/54 |
Beltestørrelse | 85 | 90 | 95 | 100 | 105 |
Hvorfor handle hos Care of Carl?
-
Produktbeskrivelse
• Beltespenne i metall.
• 3,5 cm bredt.Produktets artikkelnummer13491811
-
produktets mål
Se hvordan vi tar mål og se størrelsesguide »Mål i cm 85 90 95 105 Lengde innerste hull 87 92 97 107 Lengde ytterste hull 97 102 107 117 Total lengde (rem) 102 107 112 122 Bredde 3,5 3,5 3,5 3,5 Lengde spenne 5,5 5,5 5,5 5,5 Bredde spenne 4 4 4 4
-
Vaskeråd & info
-
Omtaler
4.8(12 Vurdering)(10)(1)(1)(0)(0)Så gott som alltid nöjd med era varor och snabba leveranserSvært fornøydPassar bra. Snyggt! Min man blev väldigt nöjd med julklappen.The belt is gorgeous but the color is much lighter than the picture.Alles perfekt!!!!
-
Om Tiger of Sweden
Det svenske varemerket Tiger of Sweden, grunnlagt i 1903, har en visjon om å kle menn og kvinner i plagg som oppmuntrer til selvtillit og personlig stil. Helt siden starten har varemerket vært preget av en stolt skreddertradisjon og nøye utført håndverk der fokus ligger på snitt, form og material. Varemerkets grunnverdier er bygget opp rundt kultur, kreativitet og håndverk og målet er konstant utvikling av både design, kvalitet og intellektuelle verdier. -
Produsentinformasjon
- Navn:
- Tiger of Sweden AB
- Adresse:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Produktets artikkelnummer:
- 13491811r
- EAN/GTIN:
- Produsentens artikkelnummer
- U49055040Z-10N
- Opprinnelsesland:
- Italia
Her ovenfor har vi samlet svar på noen vanlige spørsmål som kan være nyttige. Hvis du har et spesifikt spørsmål om produktsikkerhet, anbefaler vi at du kontakter produsenten direkte.
Det svenske varemerket Tiger of Sweden, grunnlagt i 1903, har en visjon om å kle menn og kvinner i plagg som oppmuntrer til selvtillit og personlig stil. Helt siden starten har varemerket vært preget av en stolt skreddertradisjon og nøye utført håndverk der fokus ligger på snitt, form og material. Varemerkets grunnverdier er bygget opp rundt kultur, kreativitet og håndverk og målet er konstant utvikling av både design, kvalitet og intellektuelle verdier.