





Flere alternativer?
Justin Linen/Cotton Structured Blazer Deep Blue
Finn riktig størrelse
- Modellen på bildet: 190 cm høy, 84 kg, viser 48.
Hvorfor handle hos Care of Carl?
-
Produktbeskrivelse
- Laget i linblanding.
- Helfôret, noe som skaper et føyelig plagg med en gjennomarbeidet innside.
- Fôr i viskose.
- To frontlommer.
- En brystlomme.
- Tre passpolerte innerlommer.
- Usprettede knapphull nederst på ermene.
- Dobbel splitt.
- Smal
- Normal i størrelsen, vi anbefaler at man velger sin vanlige størrelse.
- Modellen på bildet: 190 cm høy, 84 kg, viser 48.
Passform
Produktets artikkelnummer28911113
-
produktets mål
Se hvordan vi tar mål og se størrelsesguide »Mål i cm 46 48 50 52 54 Armlengde 45 45 46 47 47 Brystvidde 100 104 106 110 112 Midjevidde 90 94 96 99 102 Plaggets lengde 72 74 74 75 76 Skulderbredde 45 46 46 47 48
-
Vaskeråd & info
-
Om Tiger of Sweden
Det svenske varemerket Tiger of Sweden, grunnlagt i 1903, har en visjon om å kle menn og kvinner i plagg som oppmuntrer til selvtillit og personlig stil. Helt siden starten har varemerket vært preget av en stolt skreddertradisjon og nøye utført håndverk der fokus ligger på snitt, form og material. Varemerkets grunnverdier er bygget opp rundt kultur, kreativitet og håndverk og målet er konstant utvikling av både design, kvalitet og intellektuelle verdier. -
Produsentinformasjon
- Navn:
- Tiger of Sweden AB
- Adresse:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Produktets artikkelnummer:
- 28911111r
- EAN/GTIN:
- Produsentens artikkelnummer
- 112228-22X
- Opprinnelsesland:
- Romania
Her ovenfor har vi samlet svar på noen vanlige spørsmål som kan være nyttige. Hvis du har et spesifikt spørsmål om produktsikkerhet, anbefaler vi at du kontakter produsenten direkte.
Det svenske varemerket Tiger of Sweden, grunnlagt i 1903, har en visjon om å kle menn og kvinner i plagg som oppmuntrer til selvtillit og personlig stil. Helt siden starten har varemerket vært preget av en stolt skreddertradisjon og nøye utført håndverk der fokus ligger på snitt, form og material. Varemerkets grunnverdier er bygget opp rundt kultur, kreativitet og håndverk og målet er konstant utvikling av både design, kvalitet og intellektuelle verdier.