




Flere alternativer?
Cotton Jersey Polo Air Blue
Finn riktig størrelse
- Modellen på bildet: 190 cm høy, 84 kg, viser M.
Hvorfor handle hos Care of Carl?
-
Produktbeskrivelse
- Produsert i Portugal.
- Laget i økologisk bomull.
- Knappestolpe med tre knapper.
- Avslappet
- Normal i størrelsen, vi anbefaler at man velger sin vanlige størrelse.
- Modellen på bildet: 190 cm høy, 84 kg, viser M.
Passform
Produktets artikkelnummer27986311
-
produktets mål
Se hvordan vi tar mål og se størrelsesguide »Mål i cm S M L XL Brystvidde 108 114 120 128 Bunnvidde 108 114 120 128 Plaggets lengde 64 66 68 68
-
Vaskeråd & info
-
Om Filippa K
Filippa K ble startet med en målsetting om å utvikle moteriktige plagg med ren design, som det skulle være enkelt å bygge en garderobe rundt, og som design- og kvalitetsmessig skulle produseres i et langsiktig perspektiv. Basert på slike reelle behov tilbyr Filippa K klær for den bevisste mannen.
Varemerket ble grunnlagt i 1993 i Stockholm, av blant andre Filippa Knutsson, som har gitt merket dets navn. Deres første herrekolleksjon ble lansert i 1998 og bygger på varemerkets kjerneverdier stil, enkelhet og kvalitet.
-
Produsentinformasjon
- Navn:
- Filippa K
- Adresse:
- Söder Mälarstrand 65, 9th floor 118 25 Stockholm, Sweden
- Kontakt:
- [email protected]
- Produktets artikkelnummer:
- 27986311r
- EAN/GTIN:
- Produsentens artikkelnummer
- 31560-0176
- Opprinnelsesland:
- Portugal
Her ovenfor har vi samlet svar på noen vanlige spørsmål som kan være nyttige. Hvis du har et spesifikt spørsmål om produktsikkerhet, anbefaler vi at du kontakter produsenten direkte.
Filippa K ble startet med en målsetting om å utvikle moteriktige plagg med ren design, som det skulle være enkelt å bygge en garderobe rundt, og som design- og kvalitetsmessig skulle produseres i et langsiktig perspektiv. Basert på slike reelle behov tilbyr Filippa K klær for den bevisste mannen.
Varemerket ble grunnlagt i 1993 i Stockholm, av blant andre Filippa Knutsson, som har gitt merket dets navn. Deres første herrekolleksjon ble lansert i 1998 og bygger på varemerkets kjerneverdier stil, enkelhet og kvalitet.