

Solbriller fra Tom Ford i rund modell. Transparent innfatning med blåtonede plastglass. Produsert i Italia av acetat med den ikoniske T-formede logoen i metall på begge sider.
• Produsert i Italia.
• Blåtonede glass med 100% UV-beskyttelse.
• Filterkategori 3 (skala 0-4), mørke glass.
• Leveres i hardt etui med pusseklut.
Passform
• Størrelse 50.
Mål i mm | |
Stanglengde | 145 |
Bredde | 135 |
Nesemål | 19 |
Glassbredde | 50 |
Glasshøyde | 44 |
Med en lang fartstid i motebransjen har Tom Ford skaffet seg mye erfaring. I tenårene flyttet han fra Austin, Texas, for å studere kunsthistorie og arkitektur i New York og Paris. Etter et par år som designer og creative director for Gucci valgte han i 2005 å lansere sitt eget varemerke under navnet Tom Ford. En av de første produktkategoriene han lanserte, var nettopp solbriller, noe han har fortsatt har suksess med i stadig aktuell og eksklusiv design.
Med en lang fartstid i motebransjen har Tom Ford skaffet seg mye erfaring. I tenårene flyttet han fra Austin, Texas, for å studere kunsthistorie og arkitektur i New York og Paris. Etter et par år som designer og creative director for Gucci valgte han i 2005 å lansere sitt eget varemerke under navnet Tom Ford. En av de første produktkategoriene han lanserte, var nettopp solbriller, noe han har fortsatt har suksess med i stadig aktuell og eksklusiv design.